Väger morötter och blomkål men godis och glass passerar medans jag blundar

Blev lite överätning igår.. Inte så lite, ganska mycket. Fast känns okej, jag vet inte om det är värt att tro på men det känns som om jag kan välja om jag vill käka x antal hekto godis eller inte. Så skulle jag inte sagt förut. Anorexipoäng till mig. Jag gjorde även något jag trodde jag skulle få ångra grovt, väga mig. Men icke. Jag hade endast +0,1kg, helknas. Borde jag inte iaf vätskat upp mig en del, eller all mat som blev kvar (och ja det var en del för att hänga på toalettlock attraherar mig inte mer än någon minut) borde inte det väga en del? Har börjat dagen med en portion fiberhavregrynsgröt och kaffe. Fast först körde jag djuprengöring av mig själv, skrubbning, rakning, nagelvård, hårfix osv. Allt för att tjockiskänslan ska försvinnan som man får på köpet av godis och kakor och mackor och fil och glass och ostkaka och oboygrädde och pestopasta och så vidare...

Kommentarer
Postat av: LiljaLill

Sv; Ja precis! Det är bara vi som kan ta tag i problemet :P Vi får inte låta någons tankar styra oss. Så vad man än behöver uppoffra så är det värt det för ens egen skull: en nära vän, släkting, land etc :/

Dags för lite Egoism! >;)

2010-05-10 @ 23:26:02
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0