Smak av smal tack

Första inlägget. In i den sjukaste av sjuka bloggsfären. Hej X är jag, jag vill väga 47 på kvällen och landa på 46 på morgonen. Det skulle vara fint det, skulle jag komma i varje klädesplagg jag ser, inte barnavdelningen dock, fast jag och M brukar gå dit och köra "stl 116 men guuud vad snygga, köpa tills i sommar?". Vi är ju inte seriösa, fast jag menar vi är ju ändå fachinerade.

Hur som haver igår var ingen bra matdag, men idag har jag stoppat i min fagra bleka kropp följande:
Frukost 
1 port. rågflinggröt (var typ så patetisk att jag skulle ha precis 33g så det blev precis 100 kcal men det fyllde 3/4 av decilitermåttet så jag sket i det), åt det med kanel. Veg vitamin och hud&hårtillskott.
Lunch
Äggröra på 3 äggvitor, 1 äggula och 1 msk mjölk. kokt broccoli (150g) och blomkål (60g).
Middag
Gratinerade aubergineroulader med keso och tomatsås, åt först en lagom portion (givetvis för liten) sen så gick jag och deppkäkade lite mera. Jaja tror ändå inte det blev över 300 kcal
Övrigt
Päron
2 läkerol
alldeles alldeles för mycket light saft

Totalt något vid 600 kanske. Får duga, trist med all lightcrap jag stoppar i mig bara. Aspartam, xylitol, sackarin... ni är förfärliga, precis som min kära äs. Vill du vara smal måste du hålla dig till sånt som förstör dig och ger dig massa men för livet. Värt det? Säkert inte, men det spyr jag på. Nästan bokstavligen.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

oj, 600 kcal är inte mycket. hur mycket väger du om jag får fråga det? har du anorexia?



kram.

2010-05-19 @ 21:55:08
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0